četvrtak, 3. ožujka 2016.

Daj mi reci...


Javila mi se jedna curka neki dan. Kaže - ima pitanje za mene al će mi sigurno bit presmiješno!
- Takva su mi najdraža.
S tom curkom se nisam vidjela mjesecima, a da ne pričam o tom da među nama nije bilo komunikacije.
I tako, javila se onako `prijateljski` da me pita dal se njen dečko, tj njen bivši dečko, navela prvo ime, pa ime i prezime ( James Bond stil je popularan još uvijek) - meni javljao.

Bože mili koja nesigurnost. Šteta za tako lijepu curu, al ajde.
Baš sam se slatko nasmijala. Naime, njen bivši dečko je best frend mog bivšeg dečka, koji mene nije podnosio onoliko koliko i ja njega nisam!
-Ona tak ima osjećaj da on nju laže cijelo vrijeme. On se stalno nešto brine za nju. -
Ajde da je rekla nešto konkretno ili normalno, možda bi joj i dala neki savjet.
Ali, ako curka koja je tak lijepa i pametna, padne na tu razinu da kod drugih traži razloge svoje sumnje u svog dečka, onda mora da je sve ošlo k`vragu.

Smiješno mi je kako ljudi danas skrivaju one bitne stvari od onih koje vole, koji su im bitni i dragi. I onda se uznemiravaju kad shvate da su u gubitku. Da, bila sam i ja u toj situaciji, možda i više puta, al naučila sam  ne samo iz svojih grešaka, nego i tuđih da treba cijeniti svoje drage ljude, pogotovo one kojima ste vi dragi! ( a to je rijetkost kod mene, vjerujte mi!)

U životu neće sve bit bajno i sjajno, ali morate znat kome možete vjerovati, na kog se osloniti...
Nije bitno što mislite, nego ono što stvarno jest!

Ako se netko, kako je ona meni rekla, stalno nešto brine za nju - uđite u to dublje!
Brine li se za vas iskreno ( dal ste oke, jeste papali, piškili i ostale gluposti) ili se brine u smislu tog da želi znat di ste, s kim ste, šta ste jeli, kod kog ste spavali, koliko inboxa imate itd.
Jer, ako se brine u tom drugom smislu, onda se ne brine, onda sumnja i vjerojatno vam ne vjeruje.

Ono što sam ja naučila iz svojih, nazovimo to grešaka, je da nije dobro čekati pitanja, očekivati da vas netko pita nešto što bi vi htjeli da ona zna. Potrudite se, istupite, recite što imate, a onaj koji vas voli će vas sigurno poslušati.

I ne vjerujte bajkama, sami stvarajte svoje savršene trenutke! :)

1 komentar:

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...