srijeda, 2. ožujka 2016.

Ma bježim!!!


Mašta mi toliko radi da ne znam ni gdje da počenem. Izgubljena... Izgubljena, uznemirena, maštovita i strahovita... Ma ne. Još samo jedna osoba u nizu u svojoj generaciji, gradu, državi, svijetu... Neznanka. "Ma znate, ona.." 
NE! Ja sam ona što će vam se nasmijat u facu kad plačete, koja će vas gurnut bez pol frke kad vi strahujete. Jesam li loša što sam iskrena? Što mi nije stalo do drugih?
Ma nisam! Zašto bi bila? Imam i ja svojih razloga! Dosta je bilo da brinem o drugima! Ali.... to nije razlog da prestanem komentirati sve što se vrti oko mene.

Ne znam gdje da počnem. Od Leonarda koji je trenutna senzacija, Milanovića ili Karamarka, Maje Šuput i Modnog Mačka u Brazilu, ljubavnicama, sponzorušama, žigolima...

Počet ću ja od sebe!

Moram reć da sam skoro pustila suzu kad je Leo primio Oskara... GLUPOST! Tuđa zavist i jal, jel? Ovo naša politička raskoš mi ide na ..jetra. Svi se prodaju, svi kradu, sebi pune džepove i usta. Ma dosta mi je tog.
Ja odo vanka! Čim dalje samo da nisam ovdje. Me bježim!!! Ostavljam ovu rupu ovdje i mijenjam ju za nešto bolje. K`o da je problem što želim bolje za sebe?! 
Ovim putem, poručujem svima koji misle da su sposobni i u mogućnosti - ODLAZITE!!!
U svakom slučaju bit će vam bolje. Ljepše. Nećete morati živjeti tu među ljudima koji vam zabadaju nož u leđa, dijele vaš život sa svima. Nećete živjeti u državi koja vas krade i upravlja vam životima... 
Mene jednostavno najviše odbijaju ljudi. Žao mi je, al` postali su odvratni. Povukla sam se u svoja četiri zida i promatram..kaos, KAOS je to...

Recite vi meni.. Kako preživljavate među zlim ljudima? Držite li se onda samo onih dobrih?!
 Ma ne znam...Meni je puna kapa.
Ja odo! Svijet je spreman na još jednog Dr. Housea!
A vi? Biste li se usudili ostaviti Lijepu Našu da proširite svoje mogučnosti?!

Tik-Tak....

Nema komentara:

Objavi komentar

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...