utorak, 5. travnja 2016.

Pogodio me meteor!

Kažu da su Bosanci najtvrdoglaviji ljudi na svijetu... Kako i ne bi? "Gospona" Radivoja meteor je pogodio šest puta... HEJ šest puta!!! I je istina je, svi kameni analizirani ne potijeću sa Zemlje! Svijet mu se smijao kad su Ameri napisali članak o njemu. Pazi naslova... "Zašto vanzemljaki mrze Radivoja"!
Zašto to spominjem? Pa, koliko god Radivoja meteora pogodi, on i dalje hoda uspravno. Nije bitno dal će ga opet pogoditi, pa ako je preživio šest puta, vjerojatno će preživiti još toliko!

Nisam jedna od onih koja čvrsto stoji kod svoje odluke. Uvijek mi se desi da imam mali milion ideja i prilika. Problem je prvenstveno u tome što ne znam što je najbolje. Uvijek odaberem krivo, a ne može čovjek sve odabrat!

Kad stvari krenu svojim tokom, nešto iskrsne i počnem se nječkati oko sveg.

Pa, desilo se opet.. Vratilo se sve, zna to doć s vremena na vrijeme. Moraš stat i dobro razmislit o svemu. Zašto? Jer ako odlučiš krivo, ode sve...

Pogodio me meteor jednom, preživjela sam! Pogodio me opet, preživjela sam i to! I opet i opet!
Evo pogodio me sad i još jedan, ovaj je bio najveći do sad... Ošamutio me, zbunio... Šta sad?! Što ako me udari još jednom...
Ionako sam sva zbunjena. A i naivna. Je li u tome stvar? Pogodio me meteor jer sam naivna? Jer iako me pogodio toliko puta ja i dalje hodam uspravno. Opet cu popušit migrenu zbog tog hahhahaa

Radivoja nije strah opet izaći van! Bi li mene trebalo bit strah? Što ako donesem odluku nakon što me pogodio meteor i onda iznenada udari me još jedan i to bude kraj? Pa zašto ima toliko meteora?

Dobro, budimo realni, nije nikakav meteor u pitanju! U pitanju su životni događaji koji dođu iz vedra neba.

Pogode te i onda staneš i razmišljaš ima li u budućnosti šanse da sve bude OK.

Pa vidit ćemo. Ako je Radivoj preživio, preživit ću i ja ! :)


3 komentara:

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...