ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Želim biti sita!

Uvijek sam voljela fino papat i popit si... Mogla bi reći da sam u posljednje vrijeme postala pravi hedonist. Ne odbijam ništa!

Pivo mi je postalo omiljeno piće, a od hrane bi sve samo ne jetrica i tripice hahha
Zagreb je čudo što se tiče gastronomije.. Od turske, indijske, tajlandske, bosanske, talijanske kuhinje i kuhinja svih naših regija, svega tog ima na svakoj strani. Turci su me oduševili.. jedino što nisam probala je lokum, nekako mi djeluje preslatko. Ali njihovi boregi, kebap na tanjuru...uhhhh
Inače, restoran se zove Lokma from Istanbul i nalazi se na kraju Tkalče. Milinaaa
Koje god jelo da probate, nećete ostat razočarani, a i cijene su pristupačne.





Malo sam više za bosanski tip hrane... Ćevapi su mi IT, ali u hrvatskoj kuhinji.
Batak, koji god u Zagrebu, uvijek me je uveseljavao sa svojom hranom. Njihovi ćevapi u kajmaku su u samom vrhu ćevapa koje sam ikad probala. Sami prizor tih slatkih malih mesnih valjuška u zdjeli s bijelim pokrivalom me je bacao u trans. Ono special što Batak ima je taratar salata koja mi je sami vrh. I koliko god se trudila, mislim da nikad neću postići tu ravnotežu okusa koju mi podaruje kuhinja Bataka. Svježi ribani krastavci i češnjak te vrhnje - izuzetna kombinacija. A i tu su njihove lepinje koje su najbolje u gradu i jednostavno im se ne može odoljeti.





Kad smo već kod ćevapa, moram spomenuti Pastuh u Velikoj Gorici. Od raznovrsnih jela s njihovog roštilja na drveni ugljen njihovi ćevapi su mi top. Imala sam prilike vidjeti njihovu pripremu i prekomjerno sam zadovoljna njihovom kuhinjskom osobnošću. Ah da, punjeni ćevapi koje sam očito samo ja dobila.... sline mi cure čim ih se sjetim. Moram samo spomenuti da se njihovi ćevapi rade od bikovog (vjerojatno volovog) mesa koji ima specifičan okus ako ga ne ugušite začinima. Te mazalice s kajmakom, gurmanska pljeskavica, a tek mućkalica.... Nisi gurman ako nisi zavirio u njihov jelovnik i obogatio se novim, ljućim okusima. Ali, definitivno najbolje od njih, što bi mogla jesti bez igdje ičega je njihov tartar umak. Toliko moćno i pomno miješani okus koji vam prožima nepce anđeoskim iskricama mmm



Ne bi bilo ok da ne spomenem i pivo jer ipak sve to treba fino zalijat. Pivnica Medvedgrad, i to ona na Staroj Samaborskoj ima onako fini ugođaj ali nekako nepotpun.
Nisam ljubitelj crnog piva, ali njihova Crna Kraljica je ukrijepila moju žeđ te večeri. Što se Medvedgradske pivnice tiče, svakako preporučujem da probate sezonska piva, pogotovo Božićno i Rođendansko koje im je trenutno u ponudi.



Moj novi zadatak je proći svaki restoran u Zagrebu i okolici i upustiti se u gurmansku avanturu života. Definitivno sam sigurna da ju neću požaliti!

Ne tražim si suputnika, ali preporuke ću rado primiti kao i kritike koje bi se potrudila ispraviti.

Dobar tek 😀😀😀

Nema komentara:

Objavi komentar

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...