utorak, 6. prosinca 2016.

RETRODUKCIJA!

Svijet je selo malo...
Svi se "mi" goričani u principu znamo.  Kaj ne? .....

Imala sam mali milion prilika poslušati Retrodukciju u Gorici ali eto baš se i nisam udostojila priuštit` si takvo zadovoljstvo, do prije nekih desetak dana.... RETRO je zatvarao Humphrey Bogart festival u Cabani i eto udostojila sam se otići. Iako mi ambijent nije bio neš` bajan, fajrunt sam odradila. Dečki su odlično svirali i došlo mi je da im skinem kapu...





Mislim da je opće poznato da momci svako malo sviraju u Saxu, i dok se ja većinom opijam s ekipom u nekvalitetnom okruženju, netko drugi uživa u njima i njihovoj kvalitetnoj muzici.
Ali eto, prošli vikend sam se udostojila otići i tamo...

Ono malo backstage vremena nije mi baš bacilo hint kakvi su dečki općenito to band, al znam da su kao ekipa parada. Njih kao da je Jocker slago, sve samo ne slično! Ali atmosfera i glazba koju proizvode je savršeno uravnotežena.



Fini cover band koji bi me raspleso i da noge nemam. Odnedavno imaju i trubu u bandu i samo se sve više usavršavaju. Fino to sve zvuči. Imaju jako puno stvari i ono najbitnije, imaju svoj štih. Cijelu su veče odradili na neki svoj poseban način i sad znam di ću se uputit` vikendom kad neću znat di bi.





Lijepo ih je za čut` isto koliko i za vidit`. A da  ne pričam o tom i da su moji Ameri bili ultra rasplesani kaj je jako teško za vidit i postić. Znači, da zaokružimo priču, dečki su za 10 i da rade svoje stvari bili bi ultra dobri. Ali poanta svega je kaj su i bez svojih stvari jako kvalitetni i autentični. 


E sad - svijet je selo malo, svi se mi goričani znamo! Da! Al kad treba podržat kvalitetu onda su svi cmoljavi i imaju stav "ne, meni se neda". Nadam se da će se to uskoro promijeniti i da će se Gorica vratit euforiji koju je imala prije.  i da će za tim ići i na kraj svijeta. Ja znam da ja bi! U svakom slučaju, svima nam je prijeko potrebna. 

Ja sam od sad fančuga, a mogli bi bit i vi 😎😎


Profil: TU
WEB: TU

Nema komentara:

Objavi komentar

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...