nedjelja, 25. lipnja 2017.

INmusic Festival

Da se mene osobno pita nikad ne bih isla na INmusic, previse je to ljudi, preglasno je to za mene, ali ove godine dobila sam priliku koja se nije smijela propustiti. Suradnja sa Public Figure dovela me na ovogodisnje dvanaesto izdanje INmusic, gdje sam "poslana" kao njihov reporter.
Naime, Public Figure crnogorski je web portal kojeg vode divne osobe. Jedna od njih je Rajko Orman, decko kojeg sam upoznala jer  radi u organizaciji Bedem Festa, a druga je Vasilije Pejovic, njihov vjeciti kreativac.




Line up je ove godine sadrzavao raznovrsna imena. Najvece od svih definitivno je Kings of Leon, band koji me je ocarao jos prije mnogo godina. Kings of Leon nastupao je drugu vecer i taj nastup daleko je najbolji od bilo kojeg na kojem sam ja ikad bila, a ovdje je oborio sve moguce INmusic rekorde.



Darko Rundek bio je najvece ime prvog dana, bar se tako vidjelo po publici. Zauzeo je main stage i bacio ekipu u trans. Njegov nastup na INmusicu definitivno je jedan od najboljih koji je imao u svojoj karijeri. Jos jedno od vecih imena bilo je ono Michaela Kiwanuka. Kiwanuka je cak odradio brodolom na rukama svoje publike i zasluzio je sve ovacije koje je dobio.




Prvu vecer nastupao je i Running Cooper. Svedski band koji je prvi put posjetio Hrvatsku i ostavio trag koji ce se pamtiti. Band koji zasluzuje jos jednu pozivnicu. Iako su manje poznati band, nastupili su na main stagu i osvojili publiku svojim savrsenim skladom riff rocka i bluesa 70tih.


Treci i zadnji dan INmusica obiljezila je prva ljetna kisa prvog dana ljeta. Ekipa je podivljala, skakala po blatu i uzivala kao nikad do sad.

INmusic je u vanjskom svijetu jedan od najboljih festivala na ovoj (europskoj) i svjetskoj sceni. Krasi se lijepim i visokim nagradama i nominacijama u raznim kategorijama.
Modernizacija festivala definitivno je pridonjela kvaliteti festivala - bar code narukvice, no cash placanje i puno reciklirane plastike.
INmusic ove je godine imao devet stage-a, kazaliste, koktel barove, chill out zonu i naravno svoj vec prepoznatljiv Teslin toranj koji je replika onog NewYorkskog koji je srusen prije tocno 100 godina. Prekrasna audio-vizualna projekcija krasila je ovu 30 metara visoku repliku.



Jos neka od imena koja su obiljezila INmusic su Zoster, Arcade Fire, Alt+J, Flogging Molly, Kasabian i mnoga druga poznata i nepoznata imena. Radujem se sljedecem INmusicu, ali ovaj prvi definitvno ce biti i ostati najbolji.
Jedna od mojih zivotnih zelja se ostvarila. Imala sam priliku poslusati jedan od najdrazih bandova uzivo, napravila par kvalitetnih intervju-a, upoznala prekrasne i divne ljude. Savrsen pocetak ljeta rekla bih ja.


Zao mi je onih koji su odlucili popljuvati INmusic. Preocito je da nikad nisu bili tamo. Iako i ja imam neke zamjerke, za tu cijenu ulaznice isplatilo se doci jer je line up bio pravi pogodak. Nema cajka (sro je ubilo one koji su kritizirali), nema komercijale, samo dobre glazbe i vrhunske atmosfere.

Za sljedeci INmusic se definitivno treba fizicki pripremiti jer se prvi dan izmorite do beskraja, drugi dan protrpite, ali treci dan umrete od umora ako niste u kondiciji. Kako fizickoj tako i onoj "koliko mogu popit, ali i dalje stajat na nogama" kondiciji.

Nije vrijedno propustiti sljedeci INmusic jer ce, po svemu sudeci, biti jos veci nego sto je bio ove godine.

(slova s kvacicama i crticama su nestala....)

Nema komentara:

Objavi komentar

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...