četvrtak, 1. lipnja 2017.

Turist u Zagrebu

Vikend u Zagrebu nije uvijek samo opijanje po klubovima, bar ne bi trebalo biti, zar ne?!  E pa prošli sam vikend u Zagrebu provela kao pravi turist.
Planirala sam par dana unaprijed i sve što sam isplanirala nije bilo onako kako sam mislila da bude.

Petak sam u principu provela u čekaonici ambulate. Što dakako nema veze sa time što sam bila turist, ali i turistu se može desit... Nikak da čovjek ozdravi kad je najbitnije. Ali ideja je bila, poštedjet se rokanja lijekovima cijeli vikend da naravno, mogu pit. Znate koliko nekom treba da se nalije nakon što se nakljukavo desetak dana?! - malo, jako malo hahha

Popodne je počelo sa čajem, pa čajem i onda napokon, naravno pivom. Nakon pola piva. već sam letjela u oblacima... Engleski koji mi je bio prijeko potreban više nije zvučao engleski, ali ajde, snašli su se ljudi, moje gestikulacije su očito bile dovoljne.

Check inn u DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb

Nisam neki fan jednoličnosti što se tiče interijera, ali DoubleTree by Hilton Hotel Zagreb me stvarno iznenadio. Suite u kojem sam odsjela san je svakog tko je perfekcionist. Pogled sa osmog kata prema katedrali i Sljemenu te njihov minijaturni vodeni park definitivno je uz ogromnu kupaonu vrh ovog hotela. Osoblje na nivou, iako im je bar nešto usporen, ali s tim da su igrači NK Rijeke kao i mnoštvo ekipe iz Azije odsjedali u isto vrijeme u hotelu, nisam im to mogla uzet za zlo.



Spavanje na king size krevetu iz kojeg ujutro imate odličan pogled je brutala. Čak je i pad sa nekih sedamdesetak centimetara visine bio mekan. Prava divota i osvježenje. Najveća mana DoubleTreea je definitivno prijavljivanje na njihovu WiFi mrežu koja je konstantno okupirana. Personalizirane šifre (poput moje - FANTASTIC, naravno koja bi druga bila) bar su malo ublažile razočaranje ali opet, čemu kompliciranje?!


`merica

Njihov bazen i spa na desetom katu sam nažalost propustila, al sam zato popila vjerojatno svo Zmajsko pivo koje su imali u baru - svako zlo, za neko dobro.

Subota je trebala biti ispunjena skroz - od prekrasnog doručka, gledanje rugby utakmice, obilaženja grada i odličnog izlaska, ostao je samo odličan izlazak.

Rugby je nešto za što nisam previše zainteresirana, ali moji turisti (uključujući mene) mislili su da je to dobra ideja. Ali eto dok smo pronašli igralište na Rudešu, dečki su već završili utakmicu i jedino sam mogla počet udarat po njihovoj Gričkoj u fridžu! Bar imaju ukusa za pivo!

Nazad u hotel, molim! Trebala mi je klima pod hitno! Te sve Zmajske u hotelskom baru, definitivno su mi popravile raspoloženje. I moždane vijuge su proradile nakon mog susreta sa best frendićem Jackyjem. Nisam kašnjenju na rugby htjela dozvoliti da mi obilježi dan. I onda se upalila žarulja.
La Cubanita - kubanski bar u Vlaškoj, mjesto je koje sam htjela posjetiti duže vrijeme.

Rafael, luckasti barmen koji radi tamo, mjesecima me pokušava dovući tamo, a sad sam ja došla k njemu.



Amerika koju sam vodila sa sobom je puno više od same Amerike. Ima tu puno latino korijena za koje ja nisam znala. Definitivno najbolji izbor kojeg sam mogla odabrati. Margarite su frcale jedna za drugom, Rafael nas je ubijao sa kratkima i na kraju sam se toliko opustila da sam im morala pokazati par plesnih koraka - malo je reć da sam ih rasturila hahah, a da ne pričam o tom da sam njihov španjolski razumjela bolje od hrvatskog.

Definitvno odlična večer i odličan izlazak, iako mi kasno večernja šetnja Zagrebom i uzaludno traženje auta nije baš sijelo nakon sveg tog. Umor me svladao. Oblaci moji gdje ste?!?!



Nedjelja - dan treći 

Imendan!! Da da, nisam odustala dok nisam pronašla baš svoj imendan. Ko bi rekao da je tamo nekad postojala neka Anamarija koja je bila mučenica - strašno! Ironično, jel da?
Ko to još slavi? Bila je to još samo jedna vruča nedjelja. Slavit ću ga u srpnju.
Ako ništa drugo, osoblje u baru i restoranu se popravilo. Jako! Al su zato gosti bili odvratni. Toliko nekulture je bilo teško prožvakati. I to je skoro to.
Odjava iz hotela i traženje parkinga po Zagrebu odužilo se satima i to samo radi jedne kave. Nimalo privlačno!

Ispalo je da sam cijeli vikend samo pila i spavala. Turist part - odrađen vrhunski  ✔✔ hahah

Lekcija za ubuduće !!
Isplaniraj vikend kvalitetno.
Ne parkiraj gdje nećeš naći auto!
Jedi! Jedi! Jedi!
Iskoristi sve prilike! (pod time mislim na blagodati poput oooogromne kade, bazena, welnessa itd).
Odgledaj jedan sport (samo da nije nogomet).

I to bi bilo to za sad. I da, Anamarija turistkinjo!!! Kad te netko zove da se odeš odmorit na more - onda se ODEŠ odmorit na more, ne radis turista od sebe u Zagrebu! Ne ostaneš doma jer si bubana i nemaš snage za ništa osim spavanje( ha-ha)! Odeš na more i hitiš se i bit ćeš zdrava ko dren!

Sljedeći put se čitamo sa mora! Moram se otić izliječit ili bar razbolit još više. Bacanje na glavu je prvo kaj radim nakon pive.

Cheers!




Nema komentara:

Objavi komentar

Ludnica u Splitu

Moja je Amerika prosvikala skroz. Toliko ludosti u jednoj grupi nisam nikad vidla. Road trip u Split dosao je iz vedra neba. Idemo. Ostajemo...